Logo školy

Lyžařský kurz pohledem dětí

Barbora Štěpánková, 7.C

Hory

Do poslední chvíle jsme nevěděli, jestli budeme moc letos na hory vůbec odjet. V pátek 28. ledna jsme se ve škole všichni otestovali. Hurá, v naší třídě byli všichni negativní! Druhý den ráno jsme se všichni sešli u školy. Naše třída 7.C jela s pátými třídami. Ke škole přijely dva autobusy, do kterých jsme naložili naše zavazadla. V půl osmé autobusy vyrážely a děti mávaly z oken svým rodičům. Jeli jsme lyžovat do Pasek nad Jizerou.

Cesta byla dlouhá, ale zpívali jsme si písničky a tím cesta rychle ubíhala. V půli cesty jsme zastavili na benzínové pumpě, abychom se trochu protáhli a najedli. Za půl hodiny jsme zase pokračovali v cestě. Najednou se objevil problém – autobus se vyhýbal vozidlu na protější straně a zapadl do příkopu. Dveře se zablokovaly a nešly otevřít. Všichni byli vyplašení a nevěděli co se stalo. Asi po hodině se řidič autobusu dostal ven a my také. Vydali jsme se k chatě pěšky, ale za chvíli jsme uslyšeli náš autobus. Znovu jsme nastoupili a pokračovali v cestě.

Autobus konečně zastavil, byli jsme na místě. Chata byla už jenom kousek. Museli jsme chvilku počkat, než nás ubytují, protože pokoje ještě nebyly připravené. Zatím co jsme čekali, povídali jsme si a jedli zásoby z domova. Ubytovali jsme se a vybalili si naše věci. Na pokoji jsem byla se třemi kamarádkami. Pokoj byl hezký, měli jsme tam i vlastní televizi, což bylo super.

Ještě to odpoledne jsme šli lyžovat, aby nás učitelé mohli rozřadit do skupin. Večer jsme se navečeřeli a šli spát. V neděli hned ráno jsme vyrazili lyžovat. Byla jsem v prvním družstvu, ve kterém byly i holky ode mě z pokoje. Lyžovali jsme ráno a i odpoledne. V pondělí jedna kamarádka z našeho pokoje musela odjet domů, protože jí nebylo dobře. V úterý ráno jsme si šli vyzkoušet běžky a odpoledne jsme šli na procházku a do malého obchůdku pod chatou koupit si pití a jídlo.

Ve středu ráno jsme šli zase na běžky, a to na rozhlednu jménem Štěpánka.  Cesta na rozhlednu byla velmi náročná, ale všichni jsme to zvládli. Pod rozhlednou jsme si dali něco dobrého a jeli jsme zase dolů. Cesta ze Štěpánky byla mnohem lepší, protože vedla více z kopce.

Každý večer jsme měli nějaký zajímavý program. Ve čtvrtek jsme zase lyžovali a v pátek už jsme se balili domů. Ten, kdo ještě chtěl ráno chvíli lyžovat, mohl a kdo nechtěl, nemusel. Zabalili jsme si lyže, běžky a ostatní věci a po obědě vše naložili do auta, které nám je odvezlo až k autobusu. Nasedli jsme a vydali se k domovu. Tentokrát jsme neměli na cestě žádné problémy a jeli jsme spokojeně domů. Moc jsem si to na horách užila, byl to skvělý výlet, se skvělými lidmi. Přivezla jsem si hrozně moc zážitků.

Přidáno 18. 3. 2022, autor: Tomáš Slavík

telefon: +420 565 536 520

mobil:   +420 777 658 522
e-mail: zastupce2.halkova@zshumpolec.cz

Zástupce ředitele pro speciální vzdělávání